dinsdag 12 oktober 2010

Nieuwste value proposition en programma van eisen

VALUE PROPOSITION
Met dit product raak je gemakkelijker intiem met je (levens)partner of een nieuwe partner.

PROGRAMMA VAN EISEN

MARKTSTRATEGISCHE EISEN
- Lange levensduur
- Eenmalige aanschaf
- De prijs valt binnen de huidige prijsrange van deze productsoort
- Arbeidsonintensief
- Past in iedere inrichting (neutraal)

VORMGEVINGSEISEN

- Past in iedere inrichting (neutraal)
- Lichtdoorlatend
- Invloed op licht
- Universeel
- Organische vormen (volgens het lichaam of een golfvorm)
- Passend binnen de stijl van Philips
- Ergonomisch verantwoord: de hand moet prettig op het apparaat kunnen liggen
- Hoe de hand geplaatst moet worden, is logisch voor de gebruiker

TECHNISCHE EISEN

- Zonder netstroom
- Emotiedetectie d.m.v. lichaamshouding- en spraakherkenning
- Lange levensduur
- Het product moet aan / uit gezet kunnen worden door de gebruiker
- Reageert op emoties
- Invloed op licht
- Het is een nieuwe toepassing van in ontwikkeling zijnde technieken
- Het product kan licht geven

DOELGROEPEISEN

- Sfeervol
- Arbeidsonintensief
- Vanzelfsprekend
- Universeel
- Geschikt voor 65+-ers
- Het product is bedoeld voor duo’s (stellen)
- Het product nodigt uit tot het creƫren van een intiem(er)e sfeer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten