MERK BELOFTE
Zorgen voor ‘sense and simplicity’
Een combinatie van twee unieke kwaliteiten garandeert dat wij onze belofte ‘sense and simplicity’ waar kunnen maken. Die kwaliteiten zijn begrip voor mensen en de integratie van technologie en productontwerp.
Bij productinnovaties stellen wij altijd de eindgebruiker centraal door uit te gaan van hun behoeften en wensen. Wij maken gebruik van de allerbeste researchfaciliteiten en bureaus om ons ervan te verzekeren dat onze productinnovaties gebaseerd zijn op de behoeften en wensen van mensen en dat ze gebruiksvriendelijk zijn en tegelijkertijd geavanceerd.
WAARDEN VOOR PHILIPS
Overtreffen van de verwachting van onze klanten
We anticiperen op en overtreffen de verwachtingen van de klant
We hebben een passie voor Philips en ‘sense and simplicity’
We creëren superieure klantenervaringen op basis van grondige inzichten
We handelen altijd als ambassadeurs van One Philips
Mensen een ontwikkeling bieden
We halen het beste uit onszelf en elkaar
We werven de beste spelers om sterke, gevarieerde teams samen te stellen
We nemen risico door mensen opdrachten te geven waarmee ze hun grenzen moeten verleggen, zodat ze zich sneller kunnen ontwikkelen
We investeren persoonlijk veel tijd in het begeleiden en erkennen van mensen
Op elkaar vertrouwen
We leveren meer waarde door als One Philips samen te werken
We denken als One Philips en handelen vanuit onze eigen verantwoordelijkheid
We vertrouwen elkaar en geven elkaar de kans om optimaal te presteren
We werken samen en investeren in de meest veelbelovende kansen
Geweldige resultaten leveren
We leggen de lat voortdurend hoger
We spelen om te winnen en onze doelen zijn altijd ambitieus
We kijken kritisch naar de status quo en experimenteren met nieuwe manieren van werken
We nemen duidelijke beslissingen en voeren die snel en gedisciplineerd door
Geen opmerkingen:
Een reactie posten