vrijdag 3 september 2010

Het opbouwen van een leidend merk in Gezondheid en Welzijn (Visie, Waarden en Klantgerichtheid)

Internationale trends laten zien dat er ruimte in de markt is voor onze positionering van Gezondheid en Welzijn

Philips Vision 2010

Aan de hand van de Vision 2010-strategie wil Philips zijn reputatie als marktgestuurde en consumentgerichte onderneming verder onder de aandacht brengen. Door de nieuwste trends in de samenleving te volgen en een diepgaand inzicht te verkrijgen in de kwesties die mensen in het dagelijks leven tegenkomen, zorgen wij ervoor dat de behoeftes van mensen bij alles wat wij doen ons centraal staan.

Missie

De kwaliteit van leven van mensen verbeteren door middel van zinvolle en tijdige innovaties


Visie

In een wereld waarin alle aspecten van het dagelijks leven steeds complexer worden, lopen wij voorop in het brengen van eenvoud, ofwel 'sense and simplicity', aan mensen.

Waarden

Onze waarden zijn een weerspiegeling van de ambities die we hebben vastgelegd in Vision 2010, onze recente strategische update. De waarden fungeren als een kompas. Ze leiden ons in onze dagelijks bezigheden en zorgen ervoor dat wij de houding die we ten opzichte van ons werk, onze klanten en onze collega’s moeten innemen, niet vergeten.

Overtreffen van de verwachting van onze klanten

We anticiperen op en overtreffen de verwachtingen van de klant

  • We hebben een passie voor Philips en ‘sense and simplicity’
  • We creëren superieure klantenervaringen op basis van grondige inzichten
  • We handelen altijd als ambassadeurs van One Philips
Geweldige resultaten leveren

We leggen de lat voortdurend hoger

  • We spelen om te winnen en onze doelen zijn altijd ambitieus
  • We kijken kritisch naar de status quo en experimenteren met nieuwe manieren van werken
  • We nemen duidelijke beslissingen en voeren die snel en gedisciplineerd door

Mensen een ontwikkeling bieden

We halen het beste uit onszelf en elkaar

  • We werven de beste spelers om sterke, gevarieerde teams samen te stellen
  • We nemen risico door mensen opdrachten te geven waarmee ze hun grenzen moeten verleggen, zodat ze zich sneller kunnen ontwikkelen
  • We investeren persoonlijk veel tijd in het begeleiden en erkennen van mensen

Op elkaar vertrouwen

We leveren meer waarde door als One Philips samen te werken

  • We denken als One Philips en handelen vanuit onze eigen verantwoordelijkheid
  • We vertrouwen elkaar en geven elkaar de kans om optimaal te presteren
  • We werken samen en investeren in de meest veelbelovende kansen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten